04 May 2009

Ut på tur

...igjen!
Eg va så heldig at eg fekk lov til å vær med 10.klasse ved Sunde skole i Gjerstad på Polen-turen deres. Hurra! Så, i løpet av 8 daga fekk eg lov til å bli meir eller mindre kjent med 40 fantastiske menneska, og del noen veldig gode opplevelsa med de!

Seint i seng, tidlig opp...

Hovedpostan på programmet va besøk i Auschwitz I og II Birkenau, Sachsenhausen og Ravensbrück. Sterke opplevelsa, og heilt ufattelig! Eg klar ikkje å skjønn ka som har foregått, hverken med menneskan der, eller i hjernen til de som styrte. Alt va berre ufattelig, rett og slett.
I tillegg besøkt vi saltgruvan i Krakow, Tropical Islands, og vi hadd fritid i Berlin og Krakow - to fantastisk fine bya! Og ikkje minst; vi fekk en forsmak på sommeren. Da e Åshild glad:) Den einaste nedturen med turen, va at den va over så fort. Tusen takk for en flott tur!
(Meir bilda kjem når eg har en kjappar pc...)

1 cookies:

Anonymous said...

du va jo reiseleder for oss på ein sånn tur : D
Men ka heitte du på Facebook? :D^^,
- nokon av oss frå Fitjar