15 April 2009

APRIL!

Endelig e den her! Yndlingsmåneden min. Måneden som sei at endelig e det ordentlig vår, uten tvil. Måneden med meir sol, lengre daga, tørr asfalt, krokus, hestehov, hvitveis, tulipana og påskelilja. Måneden der eg i år skal på Polen-tur med 10.klasse. Måneden med min bursdag - alltid en höjdare, eller hur? Eg lika bursdag. Da kan man bestem litt ekstra ka man vil gjær(sjøl om man må samkjør litt med tvillingen). Og eg lika bursdag, sjøl om det ikkje bestandig føles ut som eg har bursdag. I går feks hadd eg ikje ordentlig bursdagsfølelse, men en veldig,veldig fin dag for det!:)

Latterlig at det sku gå halvveis i måneden før eg fekk blogga. Men eg hadd så og sei internett-ferie i påska. Deilig!:) Og no ska eg egentlig skriv ferdig årets siste oppgave(før eksamen)(hurra!), men da bli som kjent internett masse meir interessant...


Tehagejentan

Eg lovt tidligar litt bilda fra Bangladesh - og det passa særlig bra no når det va Bangladeshisk nyttår i går - Jepp, riktig, på min bursdag! Hurra for meg og hurra for Bangladesh!:)
Og hvis du vil sjå fleir bilda får du heller ta deg en tur på besøk til oss!
Krispy Creme - moment!
Armband-himmelen
Gutta vårres;)

0 cookies: