23 February 2010

Hvorfor...

Når jeg kommer til Sørlandet skjer det noe rart.
Plutselig spør damer meg om jeg er "i omstendeligheta".
Kvinner, gjerne i 50-årene, kan finne på å legge hånda på magen min, og spør om jeg har en liten der inne.
Og som regel er dette kvinner som er mer eller mindre ukjente for meg. Kvinner som ikke ville vært de første til å få vite noe, om noe slikt skulle skje. Og som heller ikke har noe med saken å gjøre.
Folk tenker sikkert dette i Storbyen også, men de sier det hvertfall ikke til meg.
Greit! I'm fat, and I know it. Where's my freekin' cookie?!?

2 cookies:

Betta said...

knis

Vælkjemen tell a sørlandet!
Der kænn du møte håkken d skall værra. Dåm prøver berre at værra hygglie, må veta.

Men... når me nå fysst e inne på d. Je ventær i spænning!

Unknown said...

knis

hehehe, da må du nok vent lenge, vennen...;)