27 March 2009

Det snør...

igjen!
Først tenkt eg: NeineineineineineineineineineiNEI! men så slo det meg;
- det her e kanskje min siste sjanse til å gå med den gode vinterkåpa mi for i år
- eg kan gå med vinterskoan mine ein dag til
- d e litt lettar å kle på seg så man ikkje frys heile dagen, for no e d ein ting som gjeld; ull, ull, ull (i motsetning til de forræderiske vårdagan, der man enten e for kald eller for varm, gjerne i løpet av samme dag)
- eg slepp å sjå berre på den ekle, råtne, svarte bysnøen - no e det litt meir kvitt og koselig!

men eg håpa det ikkje vara lenge den gangen her, de varme vårdagan e fortsatt de beste...

merka forresten at no kjem det snart en oppdatering fra Bangladesh her - har fått tak i bildan...

nei, no må eg vel begynn med det eg egentlig ska i dag; skriv oppgave i sjelesorg...

2 cookies:

Kristina said...

Jeg streiker idag.. Gidder ikke gå ut, har pakket vekk vintertøyet..:( typisk deg å se positivt på det;) I luv u for it!!!

Anette said...

Likte den nye fine vårlige bloggen din :D

Kan være enig i det der varm og kald på samme dag.. Upraktisk!