22 October 2011

Ord

Ord,ord,ord.
Dere er overalt.
Og kan brukes til så mye.

Jeg liker ord. Fine ord. Gode ord.
Smakfulle ord. Betydningsfulle ord.
Og ord uten mening.
Men som er bra likevel.

Men ikke ordet ord, det er jeg ikke så glad i.
Det er rart.

Jeg flommer over av ord. Jeg må gjøre av dem et sted.
De hoper seg opp,slåss om plassen frammerst,inne,bak panna der,krangler seg frem for å komme først ut. 
Ordene mine liker ikke å stå i kø.

Av og til er det tomt. Eller fullt. Av ingenting.
Av og til er der ingen ord. Eller for mange fremst i køen.

Da er det best å la være.

2 cookies:

Betta said...

Du har stort sett mange ord. Veldig mange. Eg blir imponert. No som eg ikkje treffer deg så ofte er det stas å komme inn på bloggen her og sjå at du deler nokon ord med oss andre :)
Klemmer frå Grimstad

Kakemonsteret said...

Og det e stas å sjå at du vil ta del i alle ordan mine! :) Klem