07 March 2007

Wow!

ææææ, eg har altså fått meg blogg.. i et anfall av kjedsomhet.. skjønna fortsatt ikkje heilt poenget, men va jo litt arti å lag d her... vi får sjå hur d bärker i väg...;) tips til forskjønnelse og fancysmancy-ting mottas med takk!:)

9 cookies:

VegårshEirik said...

"Wow!" sa du....å Wow! seier e... suns e erindrer ei jente som i høst sa at ho ALDRI skulle få blogg...men ska jo bli arti å følge me!

Anonymous said...

Heihei Åshild!
Nå blir det jo enda lettere for oss å diskutere Israel, Guds kjærlighet og meningen med livet!!Oh yeah!
Gratulerer med blogg!!! Jeg skal bli en av dine ivrige lesere=)

Anonymous said...

Hei Åshild:) Så gøy!! Detta ska e følge med på... Godt du au ble ein blogger! Greit å ha noe å lese på innimellom;) Klem fra me..

Alice said...

hei du... så du er og annkommet dette marerittet??? vel. mitt mareritt er over for dataen vil ikke publisere det jeg skriver. jeg kan skrive masse om hva som har skjedd å så er det bare overskriften som vises på sia mi.. :( vel. kossen står d t?? håper dere har det bra begge to (du å sigmund). jeg vil bare si at jeg er veldi glad i deg :D stoor klem fra meg!

Kristine said...

Hei! De e e utruli å mange en finne me bare å tuste litt rundt..:) hei på du! :)
Gratulerer me blogg!
Helsing frå kristine..(frå gjerstad ..og kusina te en del folk på songe:P ..og øystein og de.. hehe..)

Anonymous said...

Tikken!!!

Sjekk min blogg for regler!!

inger marie said...

tikken fra me au...gøy me blogg

Emilie said...

Åshild jo!!!
Heeei! =D Så moro! Ska følge med her e!:) Håper alt e bra i storbyen!
Snakkes plutselig vettu!
~klemmings~

Forresten så tikker e dæ au... :p

Aina said...

ÅÅÅÅ Så gøy at du har fått dæ blogg, Åshild!! Me like... Håper du snart kommer en tur t kristiansand da.. Har venta litt på dæ..